Öncelikle hayırlı bayramlar . Bende sizinle doğum hikayemi paylasmak istiyorum . Çarsamba günü 37+6 günlük gebeydim normal doğun için hiçbir sıkıntım yoktu ama aşırı derece de korkuyodum ve sezeryan istiyodum . Doktorumda sezeryan istiyosan eğer cumaya kadar alalım bebegi dedi ve carsamba kontrole gittim derken yatış işlemlerim yapıldı . Perşembe sabahı sezeryana alacaklardı beni . Nstye baglandıgımda sancım cıktı ama ben hissetmiyordum . Serum takıldı sancının durması için ama ikinci kez nstye baglandıgımda sancım hala devam ediyordu . Sabaha bırakmayız gece alırız seni dedi doktorum . Üçüncü kontrolüne geldiğinde karnımı tuttu ve bebek çok sertleşmişti bi yerde toplanmıstı . Geceye kalmadım aksam 8.45 te aldılar beni . O kadar korkuyka gittim ki ameliyathaneye . Spinal sezeryan oldum . Furkan erayıma kavustum sükür ama sezeryan oldugum için tam ağlayamadığı için ciğerindeki suyu atamamıs bir hafta
küvezde tutulacak bayramdan sonra çıkarıcaz inşAllah . Dua edin ne olur bir an önce düzelsin 🤲🏻