8 gün once normal dogum yptım zor bı dogumdu iç dış dikişim cok fazla pansuman yap demediler sadece yıka kurula dedıler ılık suyla yıkayıp kuruluyorum ama ne zaman düşer bu dikişler yada düşer mi hiç bişi demediler bakınca dikiş de yok gbi duruyo bilgisi olan bi yardımcı olabilir mi