Hakbas2020 Bebeğinin cinsiyetini 12-14 haftalarda öğrenip sonradan değişen var mı ? Dr bana 14 haftalıkken erkek dedi ama tüm belirtiler kıza işaret ediyo yani sağlıklı olsun tabiiki önemli olan bu ama nedense inanmak gelmiyo içimden 🙄 herşeyin hayırlısı..
Akademisyenanne Hakbas2020 valla ben de erkek hissediyordum. Doktorun biri erkek biri kiz dedi. Sonra kiz kaldi😇
Pinkbabe Hakbas2020 14.haftada bi de erkek dediyse değişmez küçük haftalarda olsa değişebilirdi siz biraz da kiz istediğiniz için öyle hissediyor olabilirsiniz gibi geldi sağlıkla gelsin bebeğiniz 🥰
Hakbas2020 neviinn yani meselâ kız bebiş hamileliklerinde yenilen içilenleri yeyip içiyorum oğullarımda yaşadığım hamileliğin tam tersi oldu
Kumrulina Hakbas2020 canım o yeme içme cinsiyet değişikliğine işaret deil ki bende oğluma hamileyken yedim içtim bunda da aynısı bakalım cinsiyet öğrenmedik tabi daha yeniyiz ama sanmıyorum yeme değişikliğiyle olmuyor
Akademisyenanne Hakbas2020 11+6 da kanamam oldugunda vajinal ultrason yaptilar. O gun erkek dendi. Sonra 12. Hafta ikili testte kiz dedi baska bir doktor. 20 haftaligiz hala kiz🤗
Mrvsdr Hakbas2020 yüzde yüz dedi canımm hatta bu pipisi dedi fotoğrafını verdi bi hafta sonra kız dedi pipiye ne oldu dedim kordondur o zaman dedi
SeeDaa 13 haftad erkek gibi dedi.. 16 haftamda başka doktora gittim kız dedi.. Değişebiliyo haftası küçükken... En garanti renkli ultrason.. 20. Haftaya kdr sabredin bence.
Eylulgunesiii Ve 14. Haftada kıza benzediğini 16. Haftada erkek olduğunu söyledi doktor o yüzden değişme ihtimali var 😊
Hakbas2020 Mrvsdr Allah Allah bak heveslendirdin şimdi beni 🤩 bana da herkes kız diyo sadece ultrason erkek diyo bakalım hayırlısı olsun inşAllah 🤲🏻