Rabiaibrahim0803 Kubracma benimde 39+5 kac gundur ishal mide bulantisi ve bele giren duzensiz sancilar var.doktorum en gec persembeye kadar bekliyebiliriz dedi sizce ne zaman dogururum? Bu arada dun gittim bebegim hala kanala inmemis
Esrasrgn Kubracma ahhh bi gelsee artıkkk tık yok yarın kontrole gidicem bakalım gelmeye niyeti varmıymış😁
CicekGirayBysl BetulAskan aynı hafta ve gün 😂düzensiz kasılmalar mide bulantısı iştahsızlık .. yarın kontrole gidicem inşallah doğururum çok amin 😁😁🤲
BetulAskan CicekGirayBysl bende yarin kontrole gidiyorum tesadüfe bak 😂 hadi hayırlısıyla gelsin bebisin inshallah 😁
CicekGirayBysl BetulAskan inşallah canım. İnşallah hadi Doğuma gidiyoruz derler de kucağımızda bebeklerimizle çıkarız hastaneden 🤲☺️
CicekGirayBysl CicekGirayBysl ishal da değilim ama bunla ilgili post açmıştım bi kaç arkadaş mide bulantısının bebegin kanala inmesi ve açılma başlamasıyla alakalı dddi. O yüzden bi sorayım ddim
Burak_Ecem06 Merhaba kızlar bizde 39+4 olduk sadece belim ağrıyo şiddetli sancılar başladı mı dersiniz 😌