Aysekk53 Ben çarsamba günü yaptım refakatçi alıyolar . Ben tek kişilik odadaydım . Zaten tek kişi ve iki kişilik odaları
Aysekk53 Elizan06 valla ben doğum yapmadan geldi refakatçim yanıma . Benim odam tek kişilikti daha kaçtanr öyle tek kişilik var bilmiyorum . Doktor tanıdıktı ayarladı odayı