Kızlar merhabaa 20 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir aydır magnorm magnezyum içiyorum günde bir tane. Ama 4-5 gündür ishal durumu var. Bu durumu yaşayan bilen var mı acaba. Bayram dolayısıyla doktorumuda rahatsız etmek istemiyorum. İçmeyi bırakmalı mıyım