Syd34 Ben 30 temmuzda aşılama yaptırdm yapılan günü saymazsak bugün 12. Günüm test yaptırdm negatif ama adet lekelenmelerim başladı adetim hep leke olarak başlar zaten 12. Gün erken değil mi adet için böyle bi durum yaşayan var mı
Syd34 Ezooo bi sıkıntı olmaz dimi sonrasında test de negatif çünkü aslında geçen ayda adrtim tam 11 temmuzda leke olarak başlamıştı normal döngüde şu an ama aşılamadan itibaren sayarsam erken oluyo
Syd34 Busme herhangi bir sıkıntı olmuşmuydu kist fala n yoksa normal şekilde adet mi oldunuz sonrasında sıkıntı oldu mu
Syd34 Htcgkn7301-- ben gonal f le yumurta büyüttüm inşallah sıkıntı olmaz ya bu ilaçlar hep hormonları bozuyor
Htcgkn7301-- Syd34 Benimkinde ilaç verildi hep ama olmadı işte hayırlısı sonra kendiliğinden oldu şükür 38 haftaya girdik bugün cuma da doğum nasipse
Ezooo Syd34 yok olmaz allahın izniyle 3 aşılama denemem oldu benim her zamankinden farklı olursa da korkmayın ilaçların etkisiyle daha az olur daha çok olur ya da rengi farklı olabilir adetiniz
Syd34 Htcgkn7301-- rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah evlanıdını🙏 bi rahatsızlığın varmıydı olmaması için bnde pko var malesef
Htcgkn7301-- Syd34 Bizde bi sorun yoktu adetim düzenli esimin tahlilleri de iyi çıktı artık son dönemde fsh yüksek çıkmıştı kur fln yaptım düşürmek için sonra oldu nasip kısmet 4 yil sonra işte
Syd34 Htcgkn7301-- benimde ilk aşılamamdı ama tutmadı ara vericem yoruldum artk klomen aşılama derken bütün düzenim alt üst oldu
Syd34 Htcgkn7301-- tam bayram üstü oldu aşılama ama çok üzülmedim üzerime düşeni yaptım tevekkül ettim rabbim herşeyin en güzelini bilir
Gizemmmmmmkync Canım bende 4 ağustos da yaptırdım sonuç bekliyorum ama çok göğüslerim acıyor ve kasıklarım ağrıyor ara ara. Galiba bende adet olacağım. İnşallah sonrakinde tutar 🙏🏼 Senin adette göğüs ağrın olmaz mı adet olacak belirtin yok muydu yani