Sermec merhaba ben de 6+4’teyim. Benim de belirtilerim çok az sadece koku ve göğüs hassasiyet mevcut. Bir de duyguların çok aşırı yaşanması:) Ama herkesin dediğine göre henüz belirtiler için çok erkenmiş. Sanıyorum bunun için en iç rahatlatıcı yol doktorunuzla iletişime geçmeniz olacaktır. Çeşitli hormon değerlerinden gebeliğinizle ilgili bir fikir verebilirler. Bir de sanıyorum en doğrusu olabilecek her olumsuz duruma karşı psikolojiyi hazır tutmak, travmatik süreçleri engellemek adına. Eşim de ben de, tıpkı bu gebelik gibi her an olabilecek bir olumsuzluğun Allah’tan geleceğini hatırlatıyoruz sık sık kendimize. Umarım her şey yolunda ilerler, sevgiler...