Koza Merhabalar, 2 gündür bebeği çok az hissediyorum. Biraz boya kokusuna maruz kaldım ondan mı acaba diyorum yada enfeksiyonum var ilaçlardan mi bilmiyorum. Böyle karnım ağırlaştı sanki karmaşık duygulardayım. Yaşayan var mi bunu?
Busraoz Koza Ben de 26+6 canım bu haftalar için çok açılan bir post çünkü genelde herkes 2 gün çok hareketliydi ama sonraki 2 gün durgundu diyor. Benim de aynı şekil bir gün çok haraketler iki gün durgun bir düzeni yok henüz. Sen eğer günde 10-15 kez hareketini hissediyorsan sorun yoktur inşallah 🙏🏻🥰
defne55 Koza arada oluyor canım öyle benim de 26 haftaya girdik 3 gün önce deli gibi oynuyordu 3 gündür keyfi gelirse damar atması gibi pıt pıt atıyor okadar yön değiştirdikleri için hareketleri hissedilmiyormus stres yapma:)
MucizeAnnesi3545 Koza merhaba bende 27+2 ym. Yorulunca yada ayakta cok kalınca genelde hareketleri az hissediyoruz canım. Bi çikolata ye uzan biraz hissedersin büyük ihtimal.
Ozlemfehmi Koza bende de oluyor ama hareketini hissedince rahatliyorum bence stres yapmayin hic hissetmezseniz o zaman kötü. Onemli olan az yada cok hareket etmesi 😊
Naze2151 Dert etme her zaman kıpır kıpır olmuyorlar malesef haftalarımız aynı ama bende pek hissetmem mesela geçen gün 2 gün hissetmedim dra gittim ters dönmüş dedi yani başı yukarda yüzü iç organlarıma dönük poposu denk gelmiş karnıma suandada öyle pek kıpırdama yok:)
Koza Naze2151 bu pimpirik hali ne zaman geçecek acaba :/ bir gün çok hareketli olup öteki gün olmayınca sebep arıyorum hemen
Koza Busraoz ya hissediyorum da tatmin etmiyor sanırım o hareketli haline alışınca bunlar çok yavaş ve uyuşuk geliyor
Busraoz Koza Evet ben şey diye düşünüyordum hareketli olduğu günü nasıl geçirdim ne yedim falan onları mı yapsam diye😅 Yarın öbür gün yine hareketlenir annesi❤️
Zeyno16 Bende 27+1 oldm. Benmde 2gün pek hareket etmedi farkttm ara ara oluyo böyle ☺️Sonradan kıpır kıpır MaşaAllah
Zeyno16 Koza taş gibiyse eğer yalancı kasılma olablr cnm bebek toplnyo sertlşyo banda geçen gece oldu batıyo sanki karnıma.
defne55 Koza hiç takma tatlım stres yapma sen stres yaparsan oda strese girer ara bir oynarsa bisey olmaz he baktin 2 3 gündür hiç hareket hissetmedin ozman endişe et ama şimdilik üzme kendini biseyi yoktur bebişin:)
Koza Busraoz aynen öyle niye böyle ne yedim nasıl durdum falan filan :/ sağlıkla alırsak inşallah kucağımıza
Koza Zeyno16 bende öyle düşünüyorum ama kasılma dediğimiz şey öyle olmuyormuş doktor söyledi de bilmiyorum ya inşallah saglikla alırız kucağımıza