HilalHilalSeyhan Arkadaslar 26+3 günlük hamileyim bebeği kasıklarımda hissediyorum şuan sizce kötü bi durum varmıdır ?
deletedmom01 HilalHilalSeyhan bende 24.haftdaym bazen kasıkta hissediyorum bazende az yukarda hissediyorum genelde sol taraflarda hissediyorum bence bi skntı yoktur. Benimde kız
deletedmom01 HilalHilalSeyhan bence normaldir cnm çok nadir sagda hissediyorum suandada hareketli 😊😊 Bence hic korkma yeterki hareketli olsunlar hissetmek onemli😊