Ben de böyle bir başlık arıyordum. Bende de öyle oldu. Yumuşadı o gerginlik kalmadı. Küçülmedi ama o sertlik, kabalık ve ağrı kalmadı. Normal mi acaba birçok kişi öyle söylüyor. Ben hep yatıyorum gurbetteyim gelen giden yok o yüzden hiç sütyen kullanmıyorum sadece hastaneye giderken o da bi iki saatliğine. Ondan mı oldu diyordum demek ki hormonlarla ilgili. Daha önce 3 kaybım olduğu için tedirgindim ben de