Betul11 benimde ilk doğumumda sezeryan ardından balon gibi her yerim şişti. Hastane odasına gelen bidaha beni tanımadığı için yanlış geldik deyip kapıyı kapatan oldu sen düşün artık😀.taburcu olup eve geldik daha çpk şiştim baya bi korktuk Bir kaç gün sonra dr gittim dr. Normal ciddi bişey yok dedi. Sonrasında yavaş yavaş söndüm zaten. ☺️