Kızlar 4 gün önce nişanım geldi 37+4 teyim. Doktor 4 gün boyunca gelicek bu dedi ama hep kahverengi akıntı şeklindeydi.bu sabah çok acık pembemsi kan geldi peçeteye sildiğimde iki defa. Acil gitmem gerekir mi yoksa sancı mı bekleyeyim mi? Doktorum sancın 15 dkda bir olursa, suyun gelirse, bide yoğun kanaman olursa hemen gel dedi. Onun dısında muaynede rahim yumuşamış dedi.Bu acık kan da nişan mı oluyor acaba