7 Ağustos sabah 10 da maceralı doğum hikayem başladı. Sezaryen olmak için ameliyathaneye giderken aynı anda suyumda gelmişti ve ben iyice heyacanlanmaya başladım ☺️ Doktorumla sipinal anestezi kararı almıştık.Anestezi uzmanı belimden iğnemi yaptı ve yatırdı. Bacaklarım uyuşmaya başladı.Fakat hissiyatım gitmemişti. Doktorum baskıyı hissedeceğimi söyledi ve doğuma başladılar.Ama bir aksilik vardı fazla hissediyordum. Ben ikinci katı kesiyorsunuz dedim hissediyordum. Herkes şok 😱 hemen maskeyle uyutmuşlar.
Anesteziden ağlayarak uyandım.Bebeğim iyi mi diye hıçkırarak ağlıyordum 😢Odama çıkardılar. Bebeğimi boynuma koydular kucağıma bile vermedem geri götürdüler bir aksilik vardı ama ne? Herkes fısır fısır gizlice konuşuyor bana bir şey söyleyen yok!
En sonunda isyan ettim .Oğlum nerde ? Ona bir şey mi oldu?
Doğum sonrası yaş ciğer sendromu olmuşmuş.Yoğum bakıma küveze almışlardı.
5 gündür küvezde yavaş yavaş beslemeye başladı. Ciğerine kaçmasın diye az az mama veriyorlar.
Dün ilk defa kucağıma aldım emzirmeye çalıştım.(Tabi stresten süt yok ama ten teması önemli dediler.)
Dua edin biran önce oğlumu kucağıma versinler 🤲
Doğumum 38.Haftada oldu.Kerem’im 3760gr , 52cm doğdu. 🧿