Öncelikle hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum 💐 isim postlarında yapılan önerileri çok severim ve ihtiyacım olmasa da sık sık girer okurum ve hep şuna denk geldim sürekli tartışma meselesi ama çok mantıksız bi tartışma herkes kendi bebeğine isim koyuyor sorun ne anlamıyorum. Herkesin dini inanışı bakış açısı farklı olduğu gibi bebeğine karşı hissettikleri düşünceleri de farklıdır. İsteyen Arapça kökenli , Türk kökenli, tamamen yabancı, dini ya da özel hiç duyulmamış bir isim koyabilir ya da bunun için bir Öner’i alabilir bazen ben de beğenmiyorum önerilen isimleri ama tutupta sen nasıl bir insansın diye soramam haddime değil. Buradaki kimsenin stres yapmaması gerekiyor hamile olanın da bebek isteyenin de lütfen daha dikkatli olun çok bunalıyorum bana laf gelmese bile. Herkesin bebeği nasıl dünyanın en güzel bebeğiyse ismi de aynı şekil ona özeldir. En çok da neden dini isim koyulmuyor diye üsteleniyor ya kızlar burda herkesin müslüman olduğunu ya da hepimizin aynı noktaya bakıp aynı şeyleri düşündüğümüzü nerden çıkarıyorsunuz lütfen yapmayın 🙏