Meleksima Dinden beri karnım sankı kalp atar gıbı tık tık tık 4 sn bır atıyor esım bile tutunca hissetti bu kadar hissedilir mı ben mi sacmaladım
Meleksima Kalp değilse ne atıyor cocuk mu vuruyor Kı oda nasıl neden vursun suan bile aynı 15 dk boyle
Meleksima Bende şimdi onu dusundum ama cok erken değil mi internetten 35 36 haftadan sonra baslar filan yazıyor
fatos41 Meleksima iyi bayramlar, erken değil çünkü bizde yarın tam 30+0 oluyoruz bizde öyleyiz,zaten farkederseniz günde bir veya iki defa oluyordur ☺️
Meleksima Aynen video izledim kagankıcatepe nın oda 30 dan sonra olabilir dedı iyi bırsey dedı hatta ama benim ki cok suan bile hala hıc kırıyor ben uzuluyorum cocuk yoruldu dıye 🤗💓😋