Gece saat 3 gibi sancım tutu aksilik bu ya arabamızda bozuldu kaynanmı çağırdık çocuklara baksın diye taksi tutup gittik ebe alttan baktı açılma yok net bağladı sancı var alttan baktı anamı ağlattı sonra yatış yapalım dedi bende istemedim ne zaman doğacağı belli değil imzamı attım eve geldim sancımı çekip öyle gelecem dedim buarada 35+6 olduk diğer ikisi de 37+2 de doğmuştu