Mom72626 Kuzum beniiim. Az kalmış miniğinin gelmesine. Bende gebeyken öyleydim sağa dönüyorum yok sola dönüyorum yok. Benim bebe de hareketliydi maşallah yavrun da öyleymiş. Zor biliyorum ama annelik işte.. 🌸🌸 Daha gebeyken başlar. 🌸🌸 Öğrendiğin an❤❤ Sakin kal kuzum benim. Miniğin gergin olduğunu hisseder 🌸🌸 Bak ben doğum yaptim 10.5 aylık bebem 3te uyandı daha şimdi yeniden daldı. Ölcem uykusuzluktan. 😹😹 Rabbim sana da tüm gebişlere de saglıklı dogumlar nasip etsin inşallah ❤❤