Kızlar merhaba, Hsg çekildim sağ tüpüm tıkalıymıs onu açtılar. Doktorum bir sorunun yok gebelik şansın arttı dedi. 1 yıldır eşimle deniyorduk olmuyordu. Tek tüpüm sağlıklı ise bunca zaman neden hamilelik oluşmadı o halde ? Bunu bilen var mı? Bir de hsg sonrası hamile kalanlar kimler ❤️