kızlar bugun d vitamini eksikliğinin kasılma, erken doğum riski, ve gebelik şekeri bile yaptığını öğrendim. hepsi var bende 🤦🏽♀️ aranızda düşük olan var mı? ben gebeliğimi ilk ögrendiğimden itibaren hiç yükseltemedim hep 6-7 gibi çıkıyor değer yani yetersiz. devit 3 kullanıyorum kaç kutu bitirdim ama yok bana mısın demiyor. nasıl yükseltebilirim? aranızda başaran var mı?