eserivgen 14 haftaligim çok sık idrara çıkmaya başladım bir yudum su içip 2 dk geçmeden sürekli lavaboya gidiyorum acaba bu haftalarda idrara sık çıkma nedeni nedir bilen var mı ? Çünkü benim bilgim ilk 3 ay ve son 3 ay çok yoğun olması gerekiyormuş
Aleyyynavefa eserivgen rahmin buyudukce idrar torbasina baski yapiyor gayet normal canim hamilelerin nerdeyse hepsinde var ayni sikayet . Ama idrar yoly enfeksiyonu kapmis da olabilirsin emin olmak icin bi doktora gorun idrar ver eger enfeksiyon varsa da tek kullanimlik eritme antibiyotikle geciriyolar hemen 😊 dusuk falan soz konusu olmaz sık idrara cikmaktan icini ferah tut
Mlssa eserivgen O haftalarda bildiğim kadarıyla enfeksiyon yoksa normal ben de öyleydim artık kamp kurmuştum wcye😃 sonra bebek yukarı cıkınca düzeliyor biraz 20.haftalarda.. Şuan 36+1 yine sürekli wc deyim😃
feyzaa34 eserivgen benim asil o haftalarda cok yogundu olumsuz düşünme hamileyiz ve birileri idrar torbamiza baski yapiyor bu cok normal😘
eserivgen Aleyyynavefa daha geçen hafta yaptık idrar tahlili temiz çıktı hiçbir şey vermedi 2. Trimester de genelde idrar baskinligi azaldığını duydum benim ki de git Gide tersine dönüyor 😂😂
Aleyyynavefa eserivgen kisiden kisiye degisir canim ama 26 haftaligim ve bende aybi durumdayim . Tuvalletten cikinca daha tuvaletim geliyo dusun yani 😂
Meltemkskn eserivgen canım bir haftaya kalmaz geçer senin haftanda benimde öyle oldu sanki hep tuvalet ihtiyacım varmış gibiydi rahim büyüdüğü için oluyor düşük falan degil merak etme
eserivgen Meltemkskn bu kadar çok geldiği için acaba suyum mu bu dedim ve suyum azalırsa daha kötü yollara gideceği için endişe ettim
eserivgen Aleyyynavefa valla benim de öyle artk yoruluyorum tuvallette uyuyasim geliyor 🤣🤣🤣 daha yatağa gitmeden yine geliyor çünkü
eserivgen Esra85 testlerini daha geçen hafta yaptırdım idrar yolunda herhangi bir sorun olmadığını söyledi
Aleyyynavefa Bide soyle bir durum var tam tuvalete giriyosun cikiyosun oturuyosn yerine , bebek basliyor asagi ciş deligine kadar tekmelemeye 😂 vura vura hadii bidaha çişini getiriyo 😂 bazen çok sinir oluyorum ama yapacak birsey yok 😁
Tazeanne0134 eserivgen korkma kuzum ya bişe olmaz ben Istanbul'da yaşıyorum normalde bayram için adanaya geldik gün de 4 litreyi buluyor ve gece gündüz fark etmez sürekli tuvalete gidiyorum 17+2 haftalık hamileyim bişe olmaz inşallah