Busray rahim ağzı kapalıyken normal doğum mümkün seğil sezeryan ile alıyorlar. Ama benim plesantamda aşaya yerleşmiş ve rahim ağzını kapatıyordu 6 aydan sonra yavaş yavaş yukarı çıktı şuan kanalım açık. Bu seferde bebeğim ters dönmüyor yine sezeryan olcam mecbur 😔 37 haftalık olduk dönsün diye bekliyorum