Mutire Amin canım. Bak benim de 27 haftam da falandim hic yerinde durmayan bebeğim 2 3 saatte bir zor hareket ediyordu. Ama o gün bi tanıdığımız gelmişti ve sürekli eli karnımdaydı bebeğin hareketlerini hissetmek icin. Ay ne güzel hareket ediyo ay benimki böyle hareketli değildi diyip durdu gün boyunca. sonra bebeğim 2 3 gün hep az hareket etti en sonunda dayanamayip hastaneye gittik bisey olmadığını bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söylediler. Sonra aklımıza nazar değmiş olabilecegi geldi annem, ananem, ben, eşim hepimiz ayrı ayrı nazar duasi okuduk. Belki inanmicaksin ama 1 saat sonra kızım eskisi gibi hareket etmeye başladı. Anne karnındaki bebeğe de nazar değer bence sen de bi oku derim.