Merhaba kızlar🙋🏻♀️ Tuzla devlet hastanesini araştırıyorum odalarda duş olduğunu ebelerin çok ilgili olduğunu pilates bile yaptırdıklarını hatta hastanede doğum okulu olduğunu söyleyen de var hiç memnun olmayan doğum yapılmıyo diyen de 🤷🏻♀️ yakın zamanda giden varsa bilgilendirebilir mi lütfen