Hacer_yavz Merhaba arkadaşlar! 34. Haftadayız bu hafta bebegin normallerine göre 500 gr küçük olduğunu öğrendim 😞 yorum yapabilirmisiniz . Neden böyle oldu acaba? Doğuma kadar toparlayabilirmi sizce?
Mervednr Hacer_yavz bazen yanılma oluyor canım. Doktorum bana yemek yedikten sonra sol tarafına uzan bebek en iyi bu şekilde beslenir demişti. 500 gramı son haftalarda alır sen dert etme.
Demirinannesi1 Hacer_yavz valla canım belli olmuyo o işler bana 3400 dedi dr um doğuma girdim oğlum 4 kilo doğdu 39 da doğum yaptim
Scb Hacer_yavz ultrason ölçümünde yanılma olabiliyo artı eksi olabilir sen protein ağırlıklı beslen biraz daha kilo alır bebegin