selbi_19 Eylul0212 bende oldum boğazlar şiş ama ben33+5 acile gittim ilaç yazdı bebeğe zararı olmayan ve geçti az kaldı ateşinize dikkat edin ateş olursa kötü bence acile gidin
Mom72626 Eylul0212 canım suçla suya yarım limon sık biraz bal koy bir de çubuk tarçın koy içine. O gün 2 bardak içtim ertesi güne birşeyim kalmamıştı
Eylul0212 selbi_19 bende ateş yok biraz boğaz ağrısı vardı zaten o da gribe çevirdi 🙁 bayram için yaylaya geldik hava değişimi yüzünden oldu sanırım 🙁