Kontrol ozele gıttım dogum arastırmada oldu cogu özelden cok daha ıyıydı doguma kadar kadın dogumcu ılgılendı cocuk dogdıktan sonra yenı dogan doktoru ılgılendı ozel odamda vardı. Dogumhaneye 10cm acıklık olmayınca almıyorlar hemen gırıyorsun ıkıncı ucuncu ıkınmada oldu hem dıkısım cok az hem kendı kıyafetlerımle sancımı cektım kendı gecelık ve corabım terlıgımle doguma gıttım bebegı ben dogumhaneden cıkmadan verdıler aıleme toplam dogumhanede 15 dk kaldım. Benım gıttıgım hastanede kadın dogumda erkek yoktu yanı muayne etmıyordu bır ıkı tane nts baglayan vardı zaten ebeler gırmıyor dogumu hepsı doktor oluyor. Benım ıcın dogum guzel gectı doktor bırazda bızden kaynaklanıyor cok bagırana kızdıgını gordum. Ben ne sancı sırasında ne de dogumda bır kere bagırmadım o yuzden dogumumda kısa surdu gece ıkıde gıttım 8.15 dogum yaptım. Sureklı yurudum sancı gelınce sırtımı ovdurdum.