Sibel92 işte bu sebeplerden dolayı o ikiliymiş üçlüymüş hiç birini yaptırmadım kimseye de tavsiye etmiyorum.sizin de dediğiniz gibi rahatsız bile olsa doğurcaz o halde yaptırmanın bi anlamı yok bana göre.cok geçmiş olsun büyük imtihan geçirmişsiniz Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin