Gamzesariiii 15+4 günlük hamileyim kasıklarıma gün içinde agrı vuruyor tedirgin oluyorum birde ruhsal olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum bi ağırlık var benim gibi olan varmı ?
Elissaaa Gamzesariiii 14+2 yim bende de çok oluyor.Hatta düm gece vajinamda oldu zonk zonk öldüm korkudan.Neyse ki sabahına dr kontrolümüz vardı bebeğimi gördüm içim rahatladı.Doktor normal dedi.Ama enfeksiyonda yapıyor dikkat edin derim yinede.
HanifeMehmetnder Banada cevap verirseniz çok sevinirim çok değişik duygular içindeyim bugün kan testi yaptırdım değerim 5.98 idi her sayfada okudum gebelik var ama daha çok yeni diyorlar ama benim şuan adet sancısı gibi ağrım var ne yapmalıyım bilgi verin lütfeeen
Gamzesariiii HanifeMehmetnder ilk başta ben de adet olcam sanmıstım hamileymişim normal o zamanlarda bi kaç gün sonra tekrar kan testi yaptırırsın
SevgiSungur HanifeMehmetnder o zamanlar adet sancısı çok normal ama acele etme biraz bekle tekrar kan testi yaptırırsın .benim 293 dü ilk bana bile doktor çok erken demişti .inşallah değeriniz yükselir
ressamanne_ Benim de hamileliğimi öğrendiğimden beri kasık ağrım oluyo ara ara sanki adet olcakmışım gibi fazla takılmıyorum kanama olmadığı sürece ☺