12 haftalık gebeyim fakat kanamam oldu pıhtılı açık pembe ve bazende beyaz akıntı içinde kan şeklinde doktora gittim kesenin dışında kan birikmiş 3 cc den fazla o akıyor onun akması gerek dedi ve bebeğin eşi önde dedi. Bebek sağlıklı dedi fakat bu durum beni çok korkutuyor kanamam çok fazla günde 3 kez progestan fitil verdi akşamları progestan iğne yaptır dedi ve günde 4 kez duphaston ilacını verdi çok korkuyorum hareket edemiyorum yardım cinsiyetide belli oğlum olacak Allah izin verirse sizdede böyle problem yaşayan varmı😔