fundafunda Doktorum bu alanda uzmanlığı olan bir doktordu,hatta beni kendi hocası olan Profesöre de gönderdi bir de onun yorumunu dinleyelim diye.Ama sezaryen sırasında almayı riskli bulduklarını tavsiye etmediklerini söylediler.
Rahimde fazla kanamaya sebep olabiliyormuş,rahime dikiş atmak ya da rahimi komple almak zorunda kalabiliyorlarmış.
Zaten %100 alma garantisi de vermiyorlardı,kanama görürsek bırakırız dediler.
Normal doğum başlayınca doktorum destekledi,sadece normal insanlara göre daha fazla sancı acı çekebilirsin,göze alıyorsan ben arkandayım dedi.Ben de yaparım dedim.
Teşekkür ederim ayrıca güzel dileğiniz için☺️ Ama fıtıkta biraz durum değişiyor,mutlaka doktorunuz en uygun doğum şeklini önerecektir.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin☺️