Zsare aynı şeyi yaşıyoruz.32+4 oldum.31.haftada gelmişti bu sertleşmeler.öncesi de vardı ama çok değildi bir şekilde idare ederdim.dayanılmaz olunca doktora gittim.kendi doktorum uzakta başka doktora göründüm.sancı çıkmadı o an ama sertleşme,bebeğin kendini toplaması ve nefesimi kesmesi çok rahatsız ediyor.birgün daha iyi birgün daha çok.rahimde hunileşme gördü,rahimağzı 31 mm imiş.kendi doktoruma o görüntüyü attım,adalat crono verdi,kasılmayı önler dedi.magnezyum da almaya başlamıştım.gerçekten takatim yok artık en ufak şeyde yoruluyorum,yat kalk derken sona geliriz sağlıkla inşallah.