Sulebrk Kızlar iyi geceler 5 aylık hamileyim hastane çıkışı 3 4 tane almak lazım mı? Ya bebek iri olursa giyemezse diye düşünüyorum
Zlmdemir Sulebrk ben 3 tane aldım canm ya.hani kış bebeği sürekli değiştirme olayı oluyor birde zıbın falan ayrı ayrı alma derdide olmaz 40 nı bunlarla rahatlıkla çıkarırım diye düşündüm.onun dışındaki herşeyi 3-6 alıyorum.
Askkokuluyavrum Sulebrk 1 tane 10 lu aldim 5 tane 5li takım aldim içine ilk 1 ay sigar sonra zaten hic biri sığamıyor
Srnkrbrn Sulebrk canım 1 tane alsan yeterli en fazla iki takım al hiç almayacaksan ama hastane cıktıları zaten 0 1 aylık oluyor giyilmiyecegi bariz belli yani bide pahalılar onun yerine 1 tane 10 lu al 5 li zıbın takımları al 3 4 tane kalıpları büyük olan 0 3aylık ben oyle yaptım tek 10lu takım birdw 5li battaniyeli takım aldım 0 1 ay arta kalanda 4 5 tane zıbın takımı aldım 0 3 aylık gayette yeterli geldi
Etkinmhmt Ya ben 1 tane aldim bence yeterli diye düşünüyorum cnku çok küçük hastane çıkışı bebislerde hızlı büyüyor zaten bence yeter
BurcuMasal Tam set olan hastane çıkışları genelde 0-3 ay oluyor ona dikkat ederseniz giyemezse diye problem yaşamazsınız bence 😊Ben 2 tane tam takım hastane çıkışı aldım,1 tane 5li takım,onun dışında tek tulum ve alt üst aldım hep