Aso1212 Kızlar 6. Haftamdayım ilk gebeliğim dün tuvaletten sonra kendimi silerken akıntımla bir kan gördüm çok az sonra gelmedi arada bıcak saplanır gibi kramplar oluyor sizce endişelenmelimiyim ?
Burcunfs Aso1212 benmde o haftalarda olmuştu lekelenmem. Doktora gitmiştim hemen dinlenerek geçer demişti. Tabikii git doktora ama öncesinde dinlen güzelce yat biraz. Şimdi çok şükür 27 olduk bile
Aso1212 Burcunfs çok tesekkur ederim canım allahım sağlıkla kucagımıza alıp büyütmeyi nasıp etsin insallah
Aso1212 Ozlemm47 bende bi devamlılık söz konusu değil ama tatlım daha olmadı o gündem sonra koca karılar bebegın guzel olucak olur bu aylarda öyle diyorlar doktorum izinde gelsin hemen gidicem aciller ilgilenmiyor fazla