1Tecrubesizannee korkuluyor sızı cok ıyı anlıyorum. Ben neler cektım yengem kuafor bırde , annem olsun ablam olsun gel alalım falan yok kabul etmedım. Son zamanlar anıden dogum olsa naparım dedım o utancla. Cok stres yaptım acıkcası o halde gtmeyı kımse ıstemez doğuma. Gunluk jılette halıyle kasınma yapıyor , en son aldım cantayı cıktım yola. Kuaforde de kapttım gozlerımı nefes aldım bol bol. Sonuc mukemmel keske dedım daha once gelseydım korkmasaydım. Cekınmeseydım. Sızde oyle azıcık cesarete ıhtıyacınız var 🙏🏻