Hazelkrnz annevebebek17 5.haftadan beri progestan 24.haftadan beride magnezyum kullanıyorum.27de çok sık kasılmayla gittim rahim ağzı kısalığı farkedildi erken doğum riskim cıktı.Hala kullanıyorum. Engellediğini düşünmüyorum.
Hazelkrnz annevebebek17 normalde ağızdan alıyordum faydasını pek göremedim. 1 hafta vajinal aldım azda olsa bi faydası olduğunu söylemişti doktorum devam ediyorum yatarken 2 tane birden atıyorum
annevebebek17 Hazelkrnz bende fitil olarak kullanıyorum sabah aksam canım agizdan alamam çünkü beni çok etkiliyor basim dönüyor hayırlısı olsun hakkımızda inşallah rabbim evlatlarımızı korusun..