Merhaba kizlar uygulamayi silmistim yine geldim
Sata gore 37+6 haftalik hAmileyim
Usga gore 36+6 olduk bugun.doktorum 36+6 diye götürüyor.yani 1 hafta sonra sezeryan olucam.spinalmi yoksa epedirualmi iyidir kizlar.kararsiz kaldim bi türlü.hemde canimda korku var.korseyi ne zaman kullandiniz?cokmu aciyor sezeyanin yeri?36 haftam bittiyi gun bebeyimin boynununa kordon dolandigini oyrendim.o uzden sezeryan olucam yani.36 haftalik bebeyimin kilosu 2817 qramdi iyimi sizce?doktor 3100de ola biler dedi yani.boyu 38 haftalik gorundu ama.herseyimiz normaldi kanalada inmisdi ama kordon dolasmis.
Cok korkuyirum bilmiyorum ama neden(cok heyecanliyim.karina basma falan diyorlar anlayamiyorum cikmu agriyir?anne sütü ne zaman verdiniz bebeye kizlar.Ben azeriyim bizde 3 gun sonra verirler anne sütü.cok endiseliyimcok heyecanliyim.digumum 26 agustos gozukiyo.18 agustos emeliyat olucagim.cok korkuyorum bana moral verin lutfen ve nasil olur ne yapilir beni aydinlatin kizlar.ilk gebeliyim korkuyorum cok😞😞😞sizce basara bilicemmi acaba😔