Sinem_22 12 haftalik hamileyim ve bogazimdan kan geliyor. Normal mi acaba böyle bi durumla karsilasan varmi 😔
Pinkbabe Sinem_22 Mide bulantin istifra etmen falan varsa ondandır benimde oldu hep istifra ettikve bogazimdan kan geliyordu tahris olmuştu
LeylaCan Sinem_22 canım benim burun kanamam genzime akıyordu haliyle tükürerek cıkarıyordum öyle bisey olabilir mi? ben de basta korkmuştum kan geldi diye
Sinem_22 Busimss yurtdisinda kaliyorum simdi gitsem sabaha kadar bekliycem sirayi almıyorlar cok acil olmadıkça insan ölse umurunda değiller sağlık konusunda çok gerideler ☹
asyagibi Sinem_22 bende 37. Haftadayım en basından beri kusuyorum o yüzden kanama oluyor .. ben de yurt dışındayım evet tam üstüne basmışsınız ölsen umrunda değil bu gavur milletinin .. hangi ülkedesiniz ?
sbhtyndk benmde oldu gecen gun istifraya bağlı boğazlarım tahrislenmistir dedim gecti.. ama yogunsa ciddiye almakta fayda var.
Sinem_22 sbhtyndk çok değil bu iki üç seferdir oluyor ama hiç umursamıyorum bugün gündüz biraz geldi ve şimdi de biraz geldi . Tiroid bezim yüksek ondan olabilir mi acaba 😐
sbhtyndk o kadarını bilemiyorm cok sık oluyorsa git bence doktora.. bebek icin zararli olmasada senin icin önemli olabilir
Sinem_22 LeylaCan valla hiç bi fikrim yok cnm dün iki kez az geldi bugün olmadı. Allahın izniyle yarın gidecem ve artık yarın belli olacak 😐