asyagibi Ebrualp iğrenç 37 haftadayım aynı durum ama benim içim de yanıyor son haftalarda normalmiş canım
polyanne Ebrualp bana çoook uzun zamandır oluyo midemden boğazıma doğru bi yol var ve ateş topu aşağı yukarı inip çıkıyor sanki 🙄
Baloglummmmm Ben 24 haftalıgım bendede var normal die hiç sormadım doktoruma ama erken mi ki bu şikayet için acaba
Ebrualp Baloglummmmm yani o haftalarda normal olabilir bicok kişiden duyuyorum da. Biz doguma gdecez ne alaka mide onu anlayamıyorum