Merhaba,bilen bilir nipt testi yaptırıdm sorun çıkmadı ama bugün cvs sonucunda bebeğimizin 69 kromozomlu olduğunu ve maalesef yaşamayacağını öğrendik ,yıkıldık.19 ağustosta kürtaj olacak ancak plasentam çok büyük ve aşağıda ayrıca talasemi taşıyıcısı olduğumdan doktor ağrılı ve kanamalı bir işlem olacağını söyledi.Hem bebeğimle vedalaşmak hem de bu operasyon beni çok üzüyor.Yaşayanlar yardımcı olabilir mi?