Merve_Mehmet Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim bugün ilk defa kustuktan bikaç saat sonra yemek yedim ondan sonra ağzımda acı tat oldu ne yediysem geçmedi neden acaba
Busraoksz Merve_Mehmet hormonlardan arkadasım bende o acı tat hıc gtmedı. 35.haftadayım ilacımı ıcmesem yone mıdem bulanıyor yıne o tat 🤷🏻♀️
Selinnnce Merve_Mehmet daha az once bunu dusundum. Ne yersem yiyim o igrenc tat gecmiyor 33. Haftadayim hala devam. Ins gecer dogumdan sonra ya
_aycaccelik Merve_Mehmet bende de aynı durum vardı ne yesem hatta su bile içsem ağzımda bi tat oluşuyordu mide bulantım zaten mahvediyordu en son dişlerimi daha sık fırçalamaya başladım çok işe yaradı tavsiye ederim
Ozlem20 Merve_Mehmet bende aynı dertten muzdaribim ☹️ 20.haftamdayım yaklaşık 1 hafta önce başladı. Sadece bişiler yerken o acılığı hissetmiyorum diğer türlü su içtikten sonra bile ağzımın içi zehir gibi
kubusssss17 Selinnnce doğurdunuz sanırım doğumdan sonra geçti mi çok merak ediyorm ya. 32 deyim ben de doğumdan sonrada bu acı tat ağzımda kalacak gibi hissediyorm psikolojim bozuldu
Selinnnce kubusssss17 ayyy sukurler olsun gecti tabi dogurdugum gun gecti hatta sonrasinda aklima bile gelmedi o tat siz yazana kadar. Igrenc biseydiii simdi hatirladimda hic gecmiyordu 😂 insallah sizinkide gecer korkmayin
kubusssss17 Selinnnce geçmiş olması motive etti valla beni 60 gün daha çekeyim de tek sonrasnda geçsinn