Bkr-efe ay valla bir an ben mi yazdım diye baktım. 38+0 oldum normalde çok hareketli zaten geceleri ekstra bir hareketli bütün vücudu ile hareket ediyor sanırım çünkü karnım depreme uğrar gibi sağ sol çalkalanıyor dışardan da fark ediyor. Benim de karnım bu aralar hep yamuk bazen dikdörtgen gibi oluyor hatta bugün bunun ilgili internette post baktım bulamadım. Dün doktora gittim herşey güzel dedi ne bilim anlamadım ☺️Sağlıkla gelsinler inşallah insan da korkuyor işte 🤷🏼♀️