Denizgblk benim ilk oğlumda sağ kasığımda batmalar olmuştu herkes dedi erkek olacak erkek oldu yengeminde sol tarafında batma vardı ona da kız dediler kız oldu büyüklerimiz ultrason gibi herşeyi 1.ay bize söylediler şimdi alttan batmam çok oluyor bazende sol taraftan göğüsler benimde çok hassaslaştı ve şiştiler dua edin olayım çünkü 1 ay sonra eşim gidiyor gemide yurtdışında çalışıyor 6 ay yok 2 ay izne geliyor bitmeyen yatılı misafirler oldu sinirliyimde oyuzden