Pelin877809 Merhabalar kızlar. Kürtaj olduktan 12-13 gün sonra kanamam bitti. 1-2 gün sonra eşimle birlikte olduk. O gün değil sonraki gün ve sonrası her gün 1 kez ufak bir kanamam oluyor. Böyle olan var mı ? Normal mi?
Nnurmehmet Pelin877809 Canım merhaba öncelikle geçmiş olsun Rabbim birdaha yasatmasın🤲Bende 16 ay önce düşük yapıp kürtaj olmuştum bende de aynısı olmuştu bir kaç kez ilişkiden sonra leke gelmişti kahve rengi ama sonra geçti inşallah seninki de geçer 🌸
Kerime47 Pelin877809 cnm bnm oyleydı o lekelenme olduğu ıcın hamıle kaldım hemen kurtajdan3 hafta snra hamılydım
Pelin877809 Nnurmehmet Geçmiş olsun sizede umarım tekrar gene kalırsınız. Bende diyorum son 2 antibiyotiğimi yutmadım diye mi oldu.
Nnurmehmet Pelin877809 ben çok şükür hamileyim canım 9 haftalık tedavi ile hamile kaldim ama 15 ay denedik uğraştık çok şükür rabbim tekrar nasip etti ama çok diken üstünde geçiyor doktorum da dikkat etmemi söylüyor fazla hareket etmeden surekli yatarak geçiriyorum inşallah rabbim bu defa kucağıma almayı nasip eder 🤲 Rabbim en kısa zaman da hayırlısı ile sanada tekrardan yaşatsın canım 🌷🤲
Pelin877809 Nnurmehmet eskiyi düşünmemeye çalış üstüne gittikçe daha çok stres yapıyoruz. Allah inşAllah yardımcın olur. Sağ salim analı babalı doğar büyütürsün. Dua et bebeğinle kendin için. Amin inşAllah 2 ay yapmayacağız bebek mecbur sonrada folik hapı alıp sonra gebe kalmak istiyorum.
Nnurmehmet Pelin877809 Amin insallah sağol canım ALLAH razı olsun 🌸 Rabbim inşallah istediğin anda aratmadan tekrar versin sanada hayırlı sağlıklı bir evlat 🤲
Kerime47 Pelin877809 bnde ıkı hafta kanama be leke oluyrdu tam bttı kanamam derken dedıgınız gbı bır ıkı defa ılıskı yasadık ve tekrar lekelenmem oldu oyle derken hamıle kalmısım doktor adet olmam ıcın ılac verdı adet oldum ama adet olurken bıle hamılydım yanı