Kizlar tekrar merhaba. Doktoruma bizzat gidip sordum telefonda icim rahat etmeyecekti. Tabi ki hicbir sakincasi yok dedi ustune basa basa. Hatta ben sicak havuza girmicem sadece keselenicem dedim. O da yooo sicak havuza da girebilirsin dedi... peki normal havuza girebilir miyim sonucta klorlu su dedim. Klorlu olmasi daha iyi enfeksiyon kapmamis olursun dedi. Doktorum acibademin iyi doktorlarindan. Kesinlikle bastan savicak biri degil. Ona gerckten guveniyorum. Ama yine sizin uyarilarinizla da dikkat edicem ve sicak havuza girmicem. Belki kisiden kisiye degisiyordur bilmiyorum. Benim dusuk riskim yok en basindan beri cok sukur. Ama ayni doktor ablama hem iliskiyi yasaklamisti hemde yolculugu. Cunku dusuk riski vardi.