rabiak ben aldım daha kullanmadım ama arkadaşlarım hep memnundu. Philips in sterilazatörünü aldım kırıldı. Teknik servis ilgisi 2 gün içinde yedek parça temin etmeleri hızları çok iyiydi. Yine bişey alırsam bu marka alırım. Satış sonrası destek çok iyi. Ama weewell soğuk nem cihazı yere düştü kırıldı. 4-5 aydır muhattap bulamadım yenisini aldım weewellden bir daha çöp almam