Benmde kaşıntılarım oldu 13. Haftada kadın doğum dru bizimle alakalı değil dedi cildiyeye git dedi kan tahlillerim de temiz ama ellerimin yasıntısı hala gecmedi cok erken kaşıntı için dedi ilaç yazmadı bise yazmadı bise önermedi ilerde kesin kolestaz olurum diye düsünüyorum bnde