NiluferK_98 Ben de 1 ay önce oldum. İğne yapılırken acımıyor, sen de kasma kendini hareketsiz kalmaya çalış. Benim hiç baş ağrım olmadı. İlk gün dikiş yerleri acıyor ama istediğin an ağrı kesici vuruyorlar ( ben salak gibi dayanmaya çalıştım ama hiç gerek yok yani). 2. gün acının nasıl azaldığına kendin bile şaşırıyorsun.