Aslisuvay 17 haftaligim fakat hic karnim yok benim gibi olan varmi yada kacinci haftada belirginlesiyor merak ediyorum her goren hamile degilmisin diyo sinir oluyorum lutfen yardimci olun
Aminem2020 Aslisuvay bende 18+4 cnm benimde çok az var boşver sıkma canını banada öyle söylüyorlar. Nasıl olsa çıkacak şimdi rahat rahat gezerim yatarım de🤗
qulsumdemirci Bende 16+5 benim ikizlerim olacak benim hemen çıktı karnım ama kilo almaya müsait bir yapım var zaten bence hiç şikayet etmeyin karnınız büyüdükçe çok ama çok zorlanıyorsunuz
Superanne qulsumdemirci merhaba benimde karnım hemen çıktı progestan da kullanıyorum düşük tehditi için. O da şişkinlik yapıyormuş yani kocaman bir göbeğim var hareketlerim kısıtlanmaya başladı. He bu arada benimde ikizlerim var. 🙂
qulsumdemirci Superanne aaaa ne güzel cinsiyetlerini öğrendinmi biz öğrendik çift yumurta bir kızım ve bir oğlum olacak nasip olursa
Minikfasulyeninannesi Bizim de 17. Haftamız bitiyor ama baya göbeğim çıktı yatarken rahatsız olmaya bile başladık 😃 hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyorum 🐥♥️
qulsumdemirci Minikfasulyeninannesi aynen ya bende arada pıt pür hissediyorum ama eşimin de hissetmesini çok istiyorum
Seda_123 Aslisuvay 16+3 üm daha yeni cıktı karnım ama dışarıdan gören anlamıyor hamile olduğumu 😁 Karnımın çıktığını anlıyorum ben zaten hep sert