Selinnnce valla doktorum dedi ki o boyanın kanını zehirlemesi lazım senin ki bu saç boyası ile imkansız. O kandan da bebegi koruyan plasentadan geçmesi lazım dedi. Plasenta ise öyle basit bir şey değil hemen geçirsin dedi. Zaten yabancılara baktığımızda ya da en pahalı hastanelerde en pahalı profesörlere giden sanatçılar dahi boyuyor . Biz halk olarak biraz hamile kalınca anaçlığımız artıyor o yüzden boyamıyoruz. Benim düşüncem bu ama her görüşe açığım seçim herkesin kendi elinde 🥰 şimdiden hayırlı bayramlar